Nejčastěji kladené otázky

Jak mám nejlépe postupovat, když chci vrátit zboží v zákonné lhůtě? 

Nejjednodušší postup je oznámit vracení zboží formou odpovědi na potvrzovací mail Vaší objednávky. Tím je Vaše oznámení o vracení zboží jednoznačně identifikováno a nemusíte již nikde uvádět žádné číslo objednávky ani své identifikační údaje. O dalším postupu Vás budeme informovat. Pokud zboží pošlete zpět bez toho, že nás o tom informujete, tak se vystavujete nebezpečí promeškání lhůty pro oznámení o vracení zboží a nebezpečí ztráty zásilky, kterou neočekáváme.

 

Jak mám postupovat v případě reklamace vadného zboží?

Vždy postupujte podle obchodních podmínek. O reklamaci zboží nás vždy informujte mailem, nejlépe formou odpovědi na potvrzení objednávky. Poté Vám navrhneme další postup, tedy zaslání zboží k posouzení na adresu e-shopu nebo osobní reklamace v Denim Store Galerie Harfa.

 

Zasíláte zboží i do zahraničí?

Přímo z objednávkového formuláře je zasílání možné pouze na Slovensko. Pokud máte zájem o zaslání do jiné země, tak je to možné na vyžádání a podle individuální kalkulace ceny dopravy. Zboží do zahraničí nezasíláme na dobírku.

 

Mohu ve vašem e-shopu získat i vyšší individuální slevu než uváděná 3%?

Maximální slevu ve výši 5% poskytujeme individuálně, ale dodržujeme pravidlo, že ji získá každý, kdo u nás během jednoho roku nakoupí minimálně za 20.000 Kč.

 

Dobrý den. Je nabízené zboží Tommy Hilfiger originální? Při porovnání některých obrázků o tom nejsem přesvědčena.

Jsme franšízantem značky Tommy Hilfiger a prodáváme výhradně zboží z originální distribuce. Některé rozdíly mohou být pouze zdánlivé kvůli jinému úhlu pohledu nebo se může jednat o zboží, které má pod stejným názvem více variant. Mohla jste také narazit na padělek nebo na zboží, které není určeno pro evropský trh.

 

Proč zmizela z vašeho objednávkového formuláře možnost zasílání zboží na Slovensko dobírkou?

V poslední době se setkáváme se zvýšeným počtem nevyzvednutých zásilek. Vzhledem k vyšší ceně zahraničního poštovného jsme se rozhodli tuto službu dále nenabízet. Prověřeným zákazníkům dobírku umožníme na vyžádání.

 

Proč není možné osobní vyzvednutí zboží a jeho zaplacení na místě v hotovosti?

Protože v tom případě obchod ztrácí všechny znaky internetového prodeje. Jedná se o běžný nákup zboží v obchodě, které si můžete vyzkoušet a které proto ani nemůžete vrátit ve lhůtě určené pro nákup zboží na dálku. Zboží si můžete prostřednictvím dotazu z detailu zboží zarezervovat a poté si je v obchodě zakoupit.

 

Jaký je rozdíl mezi platbou převodem a převodem v systému PayU?

Rozdíl je pouze v rychlosti připsání platby a následného odeslání zboží. Při korektním zadání platby v systému PayU je tato připsána vpodstatě okamžitě a zboží může být ihned expedováno. Při platbě běžným bankovním převodem se s odesláním čeká na připsání platby na náš účet.

 

Podle čeho poznám, že zakoupené jeans Tommy Hilfiger nejsou padělek?

Každý padělek má jinou úroveň a existují i padělky velmi zdařilé, takže není možné jednoznačně odpovědět. Je třeba si prohlédnout originál, nejlépe ve značkvém butiku, a porovnávat. Zaměřte se na provedení švů, zejména z vnitřní strany, na nášivky, knoflíky a cvočky u kapes. U padělků často chybějí potisky na vnitřním lemu pasu a na podšívkách kapes. Zboží z oficiální evropské produkce má popisy na vnitřních etiketách v angličtině, francouzštině, němčině a španělštině, méně často též v italštině.

 

Odkud pochází zboží, které nabízíte?

U značek Tommy Hilfiger, MET a Fornarina nabízíme pouze zbytky z prošlých kolekcí, které se nám nepodařilo vyprodat v našich značkových buticích. Žádné balíky outletového zboží, jako jiní prodejci levné módy, nenakupujeme.

 

Je možné přinést poškozené zboží, které bylo u vás zakoupeno, k opravě?

Ano. Máme smluvního krejčího, který má s opravami našeho zboží bohaté zkušenosti. Ceny jsou rozumné a dodací lhůty krátké.

 

Za jak dlouho od objednávky mohu očekávat doručení zboží?

V drtivé většině případů odesíláme zboží následující pracovní den, někdy dokonce ještě v den objednávky, pokud je učiněna dopoledne. Zboží je odesíláno prostřednictvím České pošty jako Balík do ruky nebo Balík na poštu a měl by být doručen do druhého dne.

 

Je všechno zboží, které nabízíte na internetu, také ke koupi ve vaší kamenné prodejně?

Z velké většiny je na prodejně Denim Store v Galerii Harfa, Fornarina potom v OC Černý Most. Menší část zboží, zejména okrajových značek, máme ve skladu a na obchodě se nenabízí.

 

Proč neuvádíte u oblečení rozměry?

Naše nabídka je velmi široká a od každého modelu máme většinou více velikostí. Není v našich silách veškeré zboží přeměřovat. Pokud si to však budete přát, vybranou velikost Vám změříme.

 

Dříve jste nabízeli i dětské oblečení Tommy Hilfiger. Proč už jej nenabízíte?

O dětské oblečení Tommy Hilfiger byl na našem e-shopu velmi malý zájem, proto jsme se rozhodli jej z nabídky stáhnout.

 

Jak je to s velikostmi oblečení značky MET? Odpovídá to běžným českým velikostem?

Značka MET je známá tím, že všechny své modely šije hodně na tělo. Pokud Vám nevyhovuje těsné oblečení, volte raději velikost o číslo větší.